Re: Zimno

From: oliwa <o...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zimno
Date: Tue, 12 Oct 2010 06:28:04 -0700 (PDT)

On 12 Paź, 15:04, Lebowski <lebowski@*****.com> wrote:

> Owe zimno nie ma jeszcze raczej wiecej niz 24 h, wiec moze jest jakas
> nadzieja?
> Czy teraz, jak juz ma sie ta przypadlosc to trzeba unikac kontaktu z
> osoba, ktora nia poczestowala, czy juz teraz wszystko jedno - drugim
> takim czyms nie poczestuje?

Opryszczak jest mocno zakaźna, skoro zatem się zaraziłes
i dała o sobie znać w postaci wykwitu, to należysz do grona tych
''szczęśliwców'', które
będa ja miec do końca żywota swego. Nie przesadzałabym ze łączeniem
ściśle
opryszczki z zaziębieniem. Występuje raczej w obniżonej odporności
psycho-fizycznej. Kiedy odporność jest dobra, to "siedzi" sobie cicho
w nosicielu.Staraj się używać do twarzy jednorazowego ręcznika
papierowego i
uważaj, zeby tej zmory nie przenieść do oczu.
Jest taka maść vratizolin albohascovir pro, całkiem przyzwoicie goi,
ale w fazie swędzenia należałoby zadziałać preparatem w kulce
który pali to dziadostwo w zarodku- niestety nie pamiętam nazwy, ale
dobra rzecz.
\\oli