Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!

Subject: Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<obr518$d36$1@gioia.aioe.org> <58e245d5$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<obtrom$qhp$1@node1.news.atman.pl>
<58e35f30$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
<oc0dao$dfu$1@node1.news.atman.pl>
<58e4c903$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<oc696s$dku$1@node1.news.atman.pl>
<58e73cf6$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<oc8o8d$g2o$1@node2.news.atman.pl>
<58e891d7$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<58e8b633$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
<58e8d44c$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<58e8da04$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
<58e9dedf$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<58ea0445$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<58ea0fc1$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
<58ea24d8$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
<58ed1637$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat <null>
Date: Wed, 12 Apr 2017 07:47:10 +0200

W dniu 2017-04-11 o 19:45, Trybun pisze:

> Kto takich jak LeoTar chciałby zamykać do paki? Co on ci zrobił złego,
> nie chodzi zresztą o twoje szkody, ale w imię czego jak nie nowej wiary
> chciałbyś go prześladować mimo tego że nie robi nikomu nic złego?
> Poglądy jego sprawiają że chciałbyś go za nie karać.. Czym niby się
> różnisz od tych co spalili na stosie Bruno?

Debilu. W dupie mam jego poglądy.
Nic złego? Facet publicznie namawia do gwałcenia dzieci. Własnych dzieci
przez rodziców.
To jest karalne. A nawet jakby nie było, to tylko takie oszołomstwo jak
ty nie rozumie o co chodzi.

W innych wątkach już udowodniłeś, że nie ogarniasz elementarnych pojęć.
Można zauważyć ciekawą korelację, że jak trafia się taki półmózg jak ty,
to na pewno jest to sekciarz pislamski. Ewolucja to wiara... nie ma
dowodów na kulistość Ziemi... wybuch bezgłośnej, bezwonnej, bezdymnej
bomby termobarycznej, która rozerwała kadłub, ale okna oszczędziła...
eksperymenty na makiecie zbudowanej w/g planów, a na tych planach okna
na kadłubie namalowane były farbką... nie ma dowodów, że chemtrailse nie
są szkodliwe... szczepionki to samo zło...nie wiem co to GMO ale się
wypowiem i na pewno to trucizna... itd. itp. kretynizmy.

Skąd wy się bierzecie? Nie można wszystkiego zwalać na błędy w systemie
edukacji, bo jednak większość ludzi kończyła te same szkoły.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr