Re: antysemityzm

Data: 2009-10-14 18:07:32
Temat: Re: antysemityzm
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hb52md$clk$1@nemesis.news.neostrada.pl...
"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
news:hb51k4$8qt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> To były masowe badania - prowadziło je mnóstwo wolontariuszy,
> dlatego mimo prób utajnienia sprawa się rypła. Nie umiesz czymać się
> jednego tematu?

chech :-)
Przecież trzymam się tematu ;)
Pamiętam, że zaraz po zkodyfikowaniu gemotypu ludzkiego i rozpoczęciu
badań - genetycy izraelscy ze zdumieniem stwierdzili, że ludzki kod DNA,
ludzi z dowolnych zakątków świata prawie się nie różni, co
okrzyknięto dowodem, że pochodzimy WSZYSCY od jednych rodziców
(w domyśle Adama i Ewy). Tak że wiesz... ja nie mam obiekcji co do
rzetelności badań, ale śmieszą mnie interpretacje. :-)

> Piszesz o wiadomych sprawach Polańskiego, mam takie samo zdanie.
> Gorzej to świadczy o parchach, gdyż okazuje się, że prawa na które
> tak gromko się powołują natychmiast łamią, gdy zaczyna się ich z tych
> samych prazw rozliczać.

dokladnie - to filozofia Kalego...
dobrze jak Kali ukraść krowę
żle jak Kalemu ukraść krowę
Nie mają pczucia sprawiedliwości...

> Przepraszam za błędy - mam kiepskie okulary i często piszę jakieś
> wyrazy lub same litery bez ładu - choroba mnie wyniszcza.

Ja Twoich błędów nie widzę. Sam robię sporo błędów, bo mam wytarte
literki na klawiaturze i nie chce mi się poprawiać, nawet gdy zauważę.
Edward Robak* z Nowej Huty