Re: antysemityzm

Data: 2009-10-14 20:55:54
Temat: Re: antysemityzm
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
news:hb5cla$hah$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Nie wygląda na to. Na szczęście pomysł jest zupełnie nieprawdopodobny ;)
>
> Natomiast Hitlerowcy mieli swoje kryteria i nimi operowali.
> Jakby je podmienić na Twoje - to świat byłby lepszy ?

Próbujesz mnie wciągnąć w dyskusję nad urojeniami na temat
uśmiercania ludzi. Mnie urojenia nie fascynują zwłaszcza takie.
Ciebie to bawi zabijać w myślach Żydów, Cyganów, Rosjan, Polaków?
Kogo najbardziej lubisz uśmiercać? <= to pytanie testowe...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)