Re: ból po wycietych migdałkach

From: "Maja" <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ból po wycietych migdałkach
Date: 12 Mar 2007 11:45:17 -0700

On 12 Mar, 17:41, "wojtek" <w...@o...eu> wrote:
> jak w temacie ... czym mozna złagodzic poza tabletkami
>
> migdalki wyciete w czwartek i boli strasznie jedna strona ( ktora byla zszyta po
> usunięciu migdałków bo krwawiła )
> pije rumianek
> co jeszcze moge zrobic zeby mniej bolało ? Pliz pomozcie...

Mi pomagało jedzenie lodów, ale nie takich bardzo zimnych, tylko już
lekko rozpuszczonych. Zresztą tak nawet zalecił lekarz. Zaznaczył
jednak, by lody nie były zbytnio zimne, by nie przechłodzić gardła.
Jeśli chodzi o mnie - odczuwałam ogromną ulgę. Płukałam również gardło
jakimś preparatem, ale ponieważ było to ładnych parę lat temu, nie
pamiętam nazwy tego specyfiku. Poza tym zabieg miałam wykonany
zagranicą, więc nie wiem, czy w Polsce byłby dostępny.

Pozdrawiam, życzę wytrwałości i zdrowia:)
Maja