Re: brrr mikrofalom!!!

From: <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: brrr mikrofalom!!!
Date: 28 Aug 2001 09:28:39 +0200

> 20 sierpnia, w odpowiedzi na jedna z wiadomosci, skrytykowalem (choc moze to
> nieladnie) temat frytkownic i mikrofalowek. Zostalem poproszony o
wytlumaczenie
> sie z tego "brrrr!", ale niestety z powodu wyjazdu na Kaszuby czynie to
dopiero
> teraz.
>
> Dla mnie gotowanie to cos wiecej niz przygotowanie szybkiego posilku.
Oczywiscie
> [...]
> poprzez dobor odpowiednich trunkow (czyt. najczesciej win), a skonczywszy na
> delektowaniu sie widokiem dodawanych do tradycyjnego (!!!) naczynia kolejnych
> skladnikow, przyprawami, aromatem tego wszystkiego z osobna i razem itd. Nikt
> mnie nie przekona, by wspomniany osprzet mogl w jakimkolwiek stopniu
> zagwarantowac owe doznania. To kwestia tego, czy po prostu lubi sie gotowac i
> wklada w to serce.
>
> Pozdrawiam
>
> Wok
>

> P.S. I bynajmniej nie chodzilo mi o wzgledy zdrowotne, bo w koncu samo zycie

Tak sobie czytam te kolejne wiadomosci w sprawie kuchenek mikrofalowych i
okazuje sie, ze w zasadzie powinnismy ich uzywac na codzien i w swieta. Sa
przeciez zdrowe i co najwazniejsze, daja mozliwosc uzyskiwania nowych smakow, o
czym pisze Wladyslaw. Wladyslawie-jakiez to nowe mozliwosci smakowe mozna
uzyskac w kuchence, jakich nie moga dac metody tradycyjne??? Gdybym byl zlosliwy
(a raczej nie jestem) zaproponowalbym tytul kolejnego odcinka "Podrozy
kulinarnych" R. Maklowicza: "Smak kuchenki mikrofalowej". Jak Wam sie podoba?
Wydaje sie logiczny. A faktu, ze w potrawach zostaje wiecej witamin nie
przedkladalbym jednak nad "to cos" co daje tradycyjne gotowanie... Witaminy
uzupelniam potrawami surowymi, chocby salatkami np. kuchni srodziemnomorskiej i
kazdej innej...

Pozdrawiam

Wok