Re: chodzi za mną ciasto z bananami ...

From: Nixe <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: chodzi za mną ciasto z bananami ...
Date: Wed, 21 Mar 2012 20:08:53 +0100

W dniu 2012-03-21 16:40, Veronika pisze:

> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
>

> Zrób se kopiec kreta.
> Tylko nie z torebki.

Dziękuję Ci Fragile za dobre chęci, ale fujjj :(
Nienawidzę połączenia bananów i czekolady.
Miałam na myśli coś całkowicie klasycznego - ciasto pół biedy, bo to
pewnie zwykłe proszkowe, ale chodzi mi o te różne - pardon my french -
chuje muje, które powoduje, że banany w tym cieście są tylko lekko
rozciapciane, skarmelizowane (?) i jakby zintegrowane z tym ciastem. To
nie są takie zwykłe oddzielne kawałki bananów zatopione w cieście, ale
też nie całkowicie zmiksowane. To takie cóś, gdzie wprawdzie banan jest
wyczuwalny jak się na niego trafi, ale jednocześnie nie widać wyraźnie
momentu, w którym kończy się ciasto, a zaczyna banan. Może trochę
bredzę, ale nie wiem, jak to inaczej określić ;-)
Nic to, chyba będę musiała odnowić kontakt z tą znajomą ;-)

N.