Re: co tu zrobic ,gdy na wieczor dopada glod?

Data: 2003-06-23 13:20:27
Temat: Re: co tu zrobic ,gdy na wieczor dopada glod?
Od: "Hafsa" <h...@g...pl>

Użytkownik "Hesia" <h...@p...pl> napisał w wiadomości
news:bd69hs$2vs$1@atlantis.news.tpi.pl...

> psychice.

Wyrzuty sumienia przychodza po zjedzeniu wszystkiego co jest pod reka,co
wpadnie do buzi,gdy nic juz nie mozna,pozostaje wlozyc 2 palce w gardlo-a to
juz o krok od bulimii-wole wiec nie zaczynac robic sobie wyrzutow.A w
lustrze wole widziec,ze jestem piekna,ze mam w koncu w miare ladna figure a
niedoskonalosci ,jakie pozostaly ,to tylko moj wymysl.

> ha! to zupelnie tak nie dziala.

Na mnie tez.Stad moj post na grupe.Kazdy ma jakis sposob.Mi wczpraj pomogla
herbata pu erh tyle,ze nie spalam po niej do 2.30.-odzwyczailam sie od
herbat i nagle nazwyczajne ozywienie na wieczor.

> kapiel, spojrzenie w lustro i ... myslisz ze i tak ci juz nic w zyciu nie
> pomoze. a czekoladzia humor poprawia :)

Zawsz lubialam czekolade i nie umiem sie bez niej obejsc,choc teraz
absolutnie nie zjem slodkiej,musi byc BAAAAAAAAAAAARDZO gorzka.I tez nastroj
poprawia.
> ps. szczerze mowiac to jestem zbudowana ta dyskusja ;) ciesze sie ze ja
nie
> jestem sama i ze nie wszyscy sa taaacy super giga wzorowi w swoich dietach
> ;)
Gdyby tak bylo,nie istaniala by ta grupa,bo wszyscy byliby szczupli bez
kompleksow i nie byloby tematu.Mnie takie publiczne przyznawanie sie do
problemu na tyle moblizuje,ze wiele udaje mi sie tylko dlatego,ze
powiedzialam o tym glosno.
Dzis jestem na mineralnej z plasterkiem cytryny i jakos w dzien mi sie nie
chce jesc.Poslucham rady Krysi,moze za regularnie jadlam ?A dzis sniadanie o
13.Obiad ?Kolacja bedzie najwczesniej o 18.30,moze wiec glod mnie nie
dopadnie,bo bede trawic miesko z kolacjo-obiadu.
Pozdrawiam Hafsa