Re: daruj sobie czlowieku te twoje dorady dietetyczne,

From: "Jeff" <j...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: daruj sobie czlowieku te twoje dorady dietetyczne,
Date: 31 Jul 2007 23:00:19 +0200

Stefan Nawrocki napisal:

> Czyżby?

Nie badz czlowieku az do tego stopnia bezczelny. Sprawdz sobie archiwum grupy.

> Cała ta dyskusja między Wami - przeciwnikami i zwolennikami - jest żenująca.

Zenujace i to nawet bardzo sa w tej chwili, ale twoje posty.

> Jeszcze raz - bo chyba nie do końca rozumiesz. Nie ja zaproponowałem dietę
> optymalną, choć przyznaję, że spróbowałem tej diety, czego nie ukrywam.
> Problem w tym, że kiedy w wątku pojawiła się "dieta optymalna", Aruba
> odpisała o diecie "beztłuszczowej" i "bezwęglowodanowej". No więc
> sprostowałem, że "optymalna", to nie "beztłuszczowa" i nie
> "bezwęglowodanowa".

No i co z tego, ze tak napisala? To ty wyraznie czegos nie rozumiesz, bo Aruba
nie pytala tutaj o zadna dete, kiedy zreszta jak zwykle, pojawil sie w watku
naganiacz z optymalnej sekty, Jurek M. ze swoim belkotem dietetyczno-medycznym.
A ty doskonale wiesz, jaka opinie na tej grupie ma ten czlowiek, a mino to
pociagnales ten temat.

Wpadles, go suportowac bo ten oszust nie daje sobie juz tutaj rady?

> Aruba miała również watpliwości natury "kulinarnej" - jak przekonać mąża do
> zmiany nawyków żywienionych. Podałem więc linki z przepisami na potrawy.

Acha, rzeczywiscie niezla metoda na przekonanie kogos do niebezpiecznej diety.

> Ty jednak - wszędzie widzisz podstęp, szarlatanerię, itd. itp., czym
> potwiedzasz to, o czym pisała Krystyna-Opty. I to tyle na ten temat.

Szarlatanerie widze tylko tam, gdzie ona jest.
Sorry, ale skoro nie przeszkadzaja ci ordynarne, personalne, esbeckiego
charakteru ataki tej osoby, na mnie, to sam wydajesz sobie swiadectwo kim jestes.

> Masz rację - przeliterowałem. Mam nadzieję, że mimo to zrozumiałeś przekaz.

uuuuu...tak,tak...nawet swietnie zrozumialem:)

> Niczego nie popierałem, za to sprostowałem błędne mniemanie o
> "beztłuszczowości" i "bezwęglowodanowości" (jeśli tak można napisać) tej
> diety.

Na tej grupie sa osoby ktore naprawde tej sekty nie popieraja, wiec nie wmawiaj
mi na sile co ty popierasz, a czego nie. To sie widzi co popierasz.

>Ponieważ jednak oficjalne stanowisko świata nauki na ten temat jest
> takie, że w początkowym okresie się chudnie - więc może to być jakieś
> doraźne rozwiązanie.

Ale Aruba nie pytala na tej grupie o diete, wiec po co te wypowiedzi o diecie
zamieszczone przez Jerzego M. uzupelniales, a nie wypowiedziales sie w tym watku
w taki sposob, jak to zrobili ludzie odpowiedzialni, ktorzy
widza co jest tutaj grane?

Różnica między mną, a Jurkiem jest taka, że Jurek
> uważa, iż dietę wybiera się na całe życie, ja natomiast uważam, że można jej
> użyć do realizacji bieżących celów.

A Ty dalej swoje o diecie. Nikogo nie obchodzi co ciebie rozni od Jurka M.
Ty z tym czlowiekiem masz wiecej podobienstw, anizeli roznic i potwierdzaja to
kolejne twoje wypowiedzi.

> [...]
> prawidłowe. Ale - jak napisał Jurek - każdy jest kowalem swego losu.
> Podoba mi się wypowiedź Janusza Kornagi - który napisał, że koniecznie
> trzeba zrzucić nadwagę obojętnie jak dziwna miałaby być dieta. 30 kg
> nadwagi - to nie jest mało. Co podoba mi się w diecie optymalnej - to to, że
> się chudnie nie będąc głodnym. Nie wnikam w długofalowe następstwa
> stosowania tej diety, bowiem nie mam zamiaru stosować jej długofalowo. Nie
> wierzę też, że dieta ta może w jakikolwiek sposób komukolwiek zaszkodzić,
> jeśli będzie się ją stosowało przez kilka tygodni czy miesięcy.

Ty dalej nie rozumiesz problemu z ktorym chce walczyc Aruba? Jej maz nie chce
stosowac zadnych diet. Chcesz aby Aruba doroslego, pelnoletniego czlowieka
naklaniala do czegos na sile?
Chyba jestes bardziej niepowazny, anizeli poczatkowo myslalem:)

A potem -
> można przecież monitorować swój stan i podjąć decyzję co do dalszej diety.
> Można również spróbować innej diety - nie neguję tego, ale każda z nich
> wiąże się z jakimiś niedogodnościami. Nie ma diety cud (chyba, że taką
> znasz), a te 30 kg przydałoby się zrzucić.

j.w. , ale bez komentarza.

> Oczywiście - można się z moimi poglądami nie zgadzać, ale jak niżej
> piszesz - to jest grupa dyskusyjna, więc można podyskutować, niekoniecznie
> ubliżając sobie.

Ja jeszcze nie spotkalem sie ze zwolennikiem optymalnosci, wegetarianami,
niskoweglowodanowcami z ktorymi moznaby bylo normalnie porozmawiac i jest to nie
tylko moja opinia na ten temat.
Diety te po prostu stosuje okreslony rodzaj ludzi, do ktorych z ogromna
trudnoscia docieraja jakiekolwiek argumenty merytoryczne, dlatego na pewno z
toba dyskutowal tez nie bede, bo juz widze czego moge sie spodziewac.
Zajales zreszta juz dosc jasne stanowisko odnosnie pewnych spraw, ktore tutaj do
tej pory byly, nie tylko przeze mnie poruszane.

> grupa

> Nie bądź śmieszny - dyskusja - to przedstawianie swoich poglądów - również
> własnych doświadczeń.

Ale ta grupa nazywa sie pl.sci medycyna i twoje poglady musza byc poparte
naukowymi dowodami, a nie mniemanologia stosowana.
Jesli takie rozwazania oparte na fantazjach i pseudonaukowych domniemaniach
ciebie fascynuja, to przeciez mozesz to robic na grupach o ktorych wspomnialem.
Grupy te w tej chwili swieca pustkami, wiec sprobuj je rozkrecic.

> Dokładnie - więc czemu mi ubliżasz? Czyżbyś nie należał do tej grupy - jak
> nazwałeś "normalnych"?

Stwierdzam fakt. To twoj problem a nie moj, skoro uwazasz sie "trafiony" w swoje
ego. Odpowiedzialny i madry czlowiek tak nie postepuje jak to zaprezentowales w
tym watku. Jesli darzysz szacunkiem ewidentnego oszoloma i oszusta ktory szaleje
po tej grupie, to jestes po prostu taki sam jak on.

> W swoim pierwszym liście nastawiłeś się na to, aby mi ubliżać. W kolejnych
> również. Więc na co liczysz?

Zeby cie otrzezwic. Proste?

> (...)
> Sorki - nie mam ani siły, ani ochoty odpowiadać na Twoje zaczepki.

Jestes pewny, ze jestes mezczyzna? To "sorki" ....khe, khe .....tak jakos nie
bardzo pasuje do postu napisanego przez mezczyzne:)

EOT