Re: dobry sos do gołąbków

Data: 2004-06-03 23:47:51
Temat: Re: dobry sos do gołąbków
Od: m...@p...onet.pl

> A co to jest ten koncentrat grzybowy? Czy to 'kostka' taka jak rosołowa,
> czy może coś w rodzaju sosu sojowego? Możesz napisać, jakiej firmy
> kupujesz i jak to wygląda?
>
> O uprzednim namoczeniu grzybów suszonych nigdy nie pamiętam, wskutek
> czego od kilku miesięcy mam w szafce torebkę grzybów... które nigdy nie
> trafiają w sos!
>
> Nessie

Ten koncentrat jest w słoiczkach mniejszych niż dżem.Firmy "Skwierawski- to co
najlepsze z Borów Tucholskich".Ma konsystencję pasty, którą rozprowadza sie
wodą. Doskonały na zupę i sos, albo jako dodatek do innych dań. Nie jest
solony.
Kupuję go w osiedlowym sklepie. Zwykle widuję go na pólkach w sklepach , obok
marynowanych grzybków. Polecam.