Re: doradzicie??

From: "Yenefer" <y...@N...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: doradzicie??
Date: Tue, 14 Oct 2003 23:28:25 +0200
Sender: y...@b...pl@uy106.neoplus.adsl.tpnet.pl

>Ale mam problem z deserem chciałbym podać coś >ciekawego a zarazem
> prostego , z tym że chcę żeby było dla każdego mała >
>miseczka

cos prostego a zarazem ciekawegio to mi przychodza na mysl jedynie
odbajerowane lody :) tzn kup kilka smakow waniliowe, owocowe, kakaowe,
orzechowe, kawowe czy jeszcze inne-ponakladaj kulki do pucharkow czy
miseczek, wczesniej ubij bita smietane-naloz ja na lody, kup polewe
truskawkowa, toffi albo czekoladowa (w buteleczce) polej nia bita smietane z
lodami, posyp to wszystko pokruszonymi orzechami, rodzynkami, starta
czekolada, wetknij rurke waflowa albo listek waflowy do dekoracji. Mozesz
tez na spod dac po lyzce koktajlu wieloowocowego z puszki (odsaczonego) a na
wierzch rzucic winogrono.... Wyglada fajnie, smakuje wysmienicie i chyba
jest to deser powszechnie lubiany i tolerowany... Pzdr Yenefer