Re: dość obżarstwa! ;-)- pomocy

Data: 2001-11-14 18:09:49
Temat: Re: dość obżarstwa! ;-)- pomocy
Od: "Dominika NM" <d...@a...pl>

"misiczka" <m...@w...pl> wrote in message
news:9sucpo.3vvlq37.1@misica.org.invalid...

> Czekam więc na jakieś porady i podtrzymujące na duchu posty od tych,
którym
> się udało :-)

Ja mogę Cię ewentualnie podtrzymać na duchu... Mnie się udało :-))) Przepisu
nie podam bo nie chcę nikogo namawiać do samobójstwa:-))) Ale jak zechcesz
to na pewno Ci się uda:-))) Pomogło by Ci na pewno gdybyś się świeżo
zakochała na przykład...:-))) Albo gdybyś przez trzy lata nie mogła wejść w
nic co na półkach i wieszakach w sklepie...
Ja schudłam tak ze 23 kilo w ciągu niecałego pół roku i jeszcze mi ze 4
zostało ale to już pestka :-))) I wchodzą w spodnie sprzed 10 lat - to chyba
najlepsza nagroda:-))) I mąż mnie z domu nie chce wypuszczać - to znaczy że
już jest dobrze :-))) I nawet czasem mogę sobie zjeść to na co mam akurat
ochotę - na przykład żółtka z połowa kilogramu cukru:-)))
Na pewno Ci się uda jak się zaprzesz:-)))
Pozdrawiam
DominikaNM