Re: dzien papieski

Data: 2008-10-20 12:04:59
Temat: Re: dzien papieski
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

Dnia 20.10.2008, o godzinie 13.04.30, na pl.soc.dzieci.starsze, Yola
napisał(a):

> Zanim zaczniesz oceniac innych,

Dlaczego zanim?

> wysil sie troche bardziej i przeczytaj
> troche wiecej,

Przeczytałem cały post, na który odpowiadam.

> moze wtedy dowiedzialbys sie dlaczego moj syn na religie
> jeszcze chodzi i dlaczego to nie moze byc moja decyzja,

Decyzja nie _musi_ być Twoja. Ale nie mów mi, że nie masz żadnej władzy
nad swoim siedmioletnim synem. Dałaś mu po prostu wybór, bo Tobie było
ganz egal choć wygląda jakby Ci nie było.

> tylko Jego.

[Nie nadużywasz czasem tych grzeczności?]

Decyzja była konformistyczna. No cóż... czasem taki konformizm to
zaleta.
Argument, że może czegoś dowie się na lekcji religii, że może warto, że
poznać katolickie "zabobony" i "klechę" z bliska warto... taki argument
byłaby naprawdę wart uwagi. Ale "bo koledzy chodzą" to już wychowywanie
konformisty. Twoje tłumaczenie wyboru i argumentacji 7-letniego syna
jest oportunistyczne. Widocznie tak Ci wygodniej.

Syn ochrzczony?

*Habeck*
- Schutzbach