Re: dzien papieski

Data: 2008-10-20 15:05:13
Temat: Re: dzien papieski
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl>

Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a):

> Nie twierdziłaś. Ale nie zależy Ci na rozwiązaniu zgodnym ze stanowiskiem
KK
> ;-)
> Żeby wyjaśnić sytuację (choć mam obawy, czy nie będzie kolejnego flejma):
> uważam Twoją postawę za równie niewłaściwą wobec wyznawanego światopoglądu
> jak postawę Yoli. I uważam, że Ty akurat powinnaś się powstrzymać od jej
> krytyki - tu zgadzam się z krys.

to ja sie tez dopisze. Lepiej nie byc radykalnym, jesli sie samemu ma
niedociaglosci- a kto ich nie ma, niech pierwszy kamieniem...
Yole akurat calkowicie rozumiem, i LL tez. Obie probuja zyc najlepiej jak
potrafia, i brawo za to. Niepotrzebnie te zwady o religie. Co jest tu
problemem, to mieszanie religii w szkole niekatolickiej. I to jest sedno
tych konfliktow. Te krzyze, te kolorki z okazji wyboru papieza, i religia na
terenie szkoly itp. to jest totalny bezsens.
i.