Re: dzien papieski

Data: 2008-10-20 16:43:43
Temat: Re: dzien papieski
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

Dnia 20.10.2008, o godzinie 16.04.11, na pl.soc.dzieci.starsze, gazebo
napisał(a):

> masz nizej, ze walisz w gume, zdaje ci sie, ze jak ubierzesz swoja
> spowiedz w niuanse to juz nie jest to samo?

Jakie niuanse? Jeszcze raz: czy Ty jesteś moim spowiednikiem, że wiesz z
czego się spowiadam? Bo jak dla mnie to masz jakiś kompleks, którego chcesz
się tutaj pozbyć.

> przeklamujesz

Aaaa... okej. Więc Ci odpowiem: nie walę.

> jednakoz wcale sie nie zmieniles w tym wzgledzie

Znowu arbitralna ocena, która z rzeczywistością nie ma wiele wspólnego.

> daj spokoj, to jest oczywiste

Tak. To jest oczywiste - znowu zasłaniasz się jakąś tam "oczywistością"
kiedy argumentów brak.

*Habeck*
- Schutzbach