Re: grupowa książka?

From: "A.L." <a...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: grupowa książka?
Date: Tue, 1 Feb 2005 09:19:32 +0100

Kruszyzna wrote:
> Ludziom śnią się różne rzeczy, mi się śniła pl.rec.kuchnia. A
> konkretnie jeszcze raz przewinął mi się przed oczami wątek pt. "Nowa".
> No i oczyma wyobraźni ujrzałam na wystawie w księgarni, koło której
> często przechodzę, książkę kulinarną. Książka byłaby zbiorem
> przepisów, które pojawiły się na grupie i zdobyły uznanie grupowiczów
> (tu pomyślałam o "bułeczkach pizzowych Adioli". Dlaczego akurat o
> nich, nie mam pojęcia :) ).

Bardzo slusznie pomyślałaś o tych bułeczkach...
Może dlatego, że kiedyś była dyskusja o grupowych perełkach i m.in. bułeczki
były tam zakwalifikowane?
A pewnie na drugiej stronie byłyby "Ciasteczka piwne teściowej Kruszyny" ;)

Odnośnie realizacji Twojego snu, raczej sceptyczna jestem...
Łatwiej byłoby zrobić stronę internetową na początek. Oczywiście, jest
strona Bożenki, ale można by ten temat rozwinąć w kierunku przepisów właśnie
i trochę czasu by to wymagało...

> Obudziłam się, kiedy przyszło do podziału ewentualnych zysków :) Ech,
> twarda rzeczywistość :) No jak podzielić?

Acha, a kto by to zasponsorował na początek??? Koszt opracowania i druku
książki jest całkiem niemały :(.

Taka "S@mnotność w kuchni" :D:D:D

> Chciałam po prostu wiedzieć, co o tym myślicie? Moim zdaniem warto by
> było, a waszym?

Pewnie byłoby warto, ale ja jak już napisałam, jestem bardzo sceptyczna co
do realizacji Twojego pomysłu.

Ania