Re: gry dla 5 latka

Data: 2006-10-11 14:15:54
Temat: Re: gry dla 5 latka
Od: "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl>

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:452cc550$1@news.home.net.pl...
> aga napisa dnia 2006-10-06 23:04:

> Polecam Gcompris i podobnie jak Moni|<a - painta albo podobny
> program, np. TuxPainta.
>
> Pozdr,
> --
> ŁK

Dzięki serdeczne za odzew. Ale ja nie prosiłam o rade co w zamian:) Moja
córka juz świetnie posługuje się myszką - rysując w m.in w Paintcie. Pytam o
gry
Nie pytam też o wpływ komputera na dzieci - ten doskonale znam (z racji
zawodu). Chcialam tylko zasięgnąć opiii innych rodziców o grach rzekomo
przeznaczonych dl adzieci w tym wieku - i tak przy ewentualnej decyzji o
kupnie jakiejkolwiek gry istnieje ryzyko ze nie trafie w odpowiednia - ale
juz z gory moge wykluczyc gry które tylko autorowi wydawaly sie ze sa
odpowiednie w tym wieku. Wlasnie wczoraj wpadla mi w rece gra - reklamowka
chyba- przygody smoka danonka- niby prosta, na okładce napisane od lat 3,
jednak zdecydowanie moim zdaniem si enie nadaje - trzylatek nie napisze z
klawiatury jak mowi krowa czy kura - tu potrzebna duza pomoc rodzicow. A
mnie chodzi o to zeby dziecko sie nie denerwowalo i nie wolalao co chwile,
bo nie wie co napisac.... zeby ialo satysfakcje ze samo cos zrobilo i moglo
grac dalej.
Tyle n aszybko.
pozdrawiam
aga