Re: jak mi smutno... :-(((

From: "Jamnik" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: jak mi smutno... :-(((
Date: Fri, 19 Oct 2001 02:57:24 +0200

Użytkownik "**** glabaska ****" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9qkgns$9p$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> I koniec..i tak mi smutno..i znowu za gleboko weszlam w te znajomosc..
> znowu dalam podejsc za blisko..znowu inna kobieta...
> znowu czuje sie jakas gorsza..brzydsza...uboga...znowu zaufalam
> a teraz boli...

O.K. Nie ma co się przejmować faceci już tacy są, nie lubią czekać. Nie
mówię tu o wszystkich, nie chciałem ogólniać ale zabrzmiało jakbym mówił o
wszystkich. Spoko są wyjątki, najlepszym przykładem będę ja. Opowiem Ci
historię mojego życia, napewno dojdziesz do wniosku, że w porównaniu ze mną
Ty nie masz problemów. Zaczeło się to z 2 lata temu, poznałem fajną
dziewczynę- ja pokochałem ją ona mnie. Planowaliśmy pobrać się w 2002 roku.
Wszystko było OK. jak w bajce. Pewnego dnia coś mi rozbłysło w głowie i
postanowiłem zrobić sobię dziarę(kumpel mojej siostry zajmuje się tym), na
lewej piersi sercę i imię mojej niedoszłej żony. Zrobiłem, nieźle to
wyglądało. Oddaję krew co 2-3 m-ce. Najpierw badają krew później spuszczają.
I nie spóścili mi:(( Domyśl się dlaczego. Oczywiście bardzo kochałem i nadal
kocham tą dziewczynę ale nie mogę się z nią orzenić:((. Wróciem do domu
(mieszkaliśmy razem), spakowałem się, powiedziałem o co biega i się
wyprowadziłem. Wiesz co czuję. Mam ochotę zabić tego debila. O dezinfekcji
to on słyszał chyba w bajkach. Tak to jest jak się dziarga po narkomanach:((
Jamnik