Re: jak przygotowac?

From: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: jak przygotowac?
Date: Mon, 15 Oct 2007 11:38:38 +0200

Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:fev8t4$a3f$1@inews.gazeta.pl...

> Nie wiem, co Makłowicz, ale normalny dobry omlet polega na usmażeniu na
> maśle dobrze ubitych jajek lekko posolonych lub z dodatkiem odrobinki
> cukru, jeśli ma być na słodko.
> Można dodać odrobinę mąki, wtedy jest to omlet polski.

Mikser sie przydaje :))
mozna wtedy dobrze ubic te jaja coby bardziej puszysty wyszedł...no i
oczywiście potem trzeba pilnowac zeby sie to odpowiednio scieło i kombunowac
czy przewracac to na drugą strone czy nie..warianty sa rózniste :))

> Zwyczajnie (jajka, mleko, woda, mąka, sól), ale pół godziny wcześniej.
> Wtedy mąka napęcznieje, a naleśniki smażą się bardzo dobrze.
> Ciasto po odstaniu ma mieć gęstość dobrej śmietany.
> Jeśli do ciasta dodasz odrobinkę stopionego masła lub dobrego oleju
> (oliwa nadaje zapach), nie musisz smarować patelni.
> --

woda w przepisie moze zastapic mleko..ale i można sie bez wody
obyć...oczywiscie mozna uzyć wody gazowanej wtedy naleśniki piszyste sie
robia...a i zamiast wody jak sie piwa uzyje ....mniam mniam...zreszta rodzaj
ciasta zalezy od nadzienia..czy na słodko czy na słono czy jak tam ma być
:))..
a i jak sie jajko rozdzieli i zółtko sie doda do ciasta od razu a białko
ubije to wychodzą nalesniki biszkoptowe :))

Marek