Re: jak walczyć z nornicami

Data: 2011-08-20 09:17:04
Temat: Re: jak walczyć z nornicami
Od: "nacocito" <n...@c...to>

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
news:j2nsq5$ni9$1@inews.gazeta.pl...
> przy płocie mam zrobiony pas z kory na ogrowłókninie i w tym posadzone
> drzewka
> niestety ci?gle sa podkopywane przez nornice
> trutki już wysypałem kilogramy
> czy np siatka na krety pomoże? chyba nie bo nornice głęboko kopi?

Mam ten sam problem, przy ogrodzeniu też mam pas kory na agrowłókninie,
który odwiedzany jest sporadycznie przez nornice.
Siatka na krety nie pomaga, mam położoną na całej działce.

Najlepszą metodą walki będzie pewnie eliminacja z ogrodu tego po co one
przychodzą czyli pewnie jakieś pędraki a zachęca je dodatkowo próchnicza i
wilgotna ziemia.