Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 06 Jan 2017 22:06:22 GMT

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> To brednie.

Masz rację, facet bredzi.
:->

> Mnie też parę razy
> wyszły takie ogórki, chociaż nie myłam słoików w
> zmywarce,

A mnie nigdy takue wcześniej nie wyszły - a tylko i wyłącznie w okresie,
kiedy słoje były brane wprost ze zmywarki.

> a raz nawet w kamiennym garze do kiszenia takie się zrobiły, a
> ten do zmywarki nawet by nie wszedł.
> Albo to wina samych ogórków, albo soli, albo upałów, albo licho wie
> czego jeszcze.

Nie do mnie ta mowa. Może Ty parę razy zakisiłaś, to i nie umiesz. Ja ze 30
lat robiłam ogórki "bez zmywarki" i zawsze były dobre, potem 4 lata "ze
zmywarką" i były do kitu, po czym znowu bez (bo z płukaniem słoi) - i od
razu są OK.
Więc "licho wie", że miękły właśnie od zmywarki i możesz sobie wyplatać
swoje brednie do woli.

--
XL