Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?

Subject: Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<586ff301$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sat, 7 Jan 2017 08:15:46 +0100

W dniu 2017-01-06 o 20:41, Ikselka pisze:

> Poprosiłeś o odpowiedź, zwracając się do mnie po chamsku. Chamstwu zawsze
> trzeba stawiać czoła, bo się szeroko rozlewa.

Konkretnie w którym miejscu dostrzegłaś chamstwo?
Czy odgryzasz się dlatego, że wytknięto Ci głupotę i nie możesz tego znieść?
Zajmij się interpretacją tylko faktów.
Wytknąłem Ci brak myślenia, a Ty od razu usiłujesz przerzucić to na
kogoś innego.
Może policz ilościowo ile tego nabłyszcza zostaje po myciu na słoikach i
ile potrzeba,
żeby zmiękczyć skutecznie ogórki.