Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 07 Jan 2017 07:33:42 GMT

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> Dokladnie.
> W Krakowie jest bardzo twarda woda.
> Poza tym, tabletki czesto lądowały nie do konca rozpuszczone na spodzie
> zmywarki, pod koszami, mimo pelnego cyklu zmywania (ok. 2 godziny).
> Dziekuje, ale z takich naczyn nie jadam.
>
> @

Ja też nie. Podwójnego płukania używam tylko wtedy, kiedy jest pełna
zmywarka, bo wychodzę z założenia, że kiedy dużo naczyń, to płukanie jest
mniej efektywne (gorszy dostęp do zakamarków).
Jednak słoiki, po doświadczeniu z ogórkami, wolę jeszcze do-płukać ręcznie,
pod kranem - wtedy mam pewność.
W ogóle to moja zmywarka ma opcję "z tabletką" - można tę opcję włączać lub
wyłączać na życzenie. Producent nie bez powodu ją dodał, więc swoje
impertynencje Feniks niech sobie wsadzi w...rękaw.

--
XL