Re: kandyzowanie skorek pomaranczy

Data: 2001-12-05 10:10:12
Temat: Re: kandyzowanie skorek pomaranczy
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

Justyna Trzcinska wrote:

> [...]

przeca już powawałem. Miesiąc temu:

skórki cytryny (lemony, pomarańczy - orangeat) wymoczyć parę dni w
wodzie. Aha, oczywiście te niepryskane i oskubać dokładnie z białej
skórki. Wodę zmieniać 2-3 razy. Ugotować w lekko osolonej wodzie
(łyżeczka soli na 2l wody), aż będą miękkie. Imbir, ananas i inne owoce
bez wymoczenia i wstępnego gotowania. Zrobić syrop (cukier+woda,
aż się będzie ciągnąć), zagotować skórki (dobrze przegotować). Wyłowić
skórki, syrop jeszcze zagęścić (wygotować wodę) i jeszcze raz wrzucić te
skórki. Gotowa? 5min. Wyłowić, pokroić w kostkę, posypać dobrze cukrem.

UFF, ale roboty

Waldek