Re: kasa a jedzenie

Data: 2003-02-28 21:39:24
Temat: Re: kasa a jedzenie
Od: Catalina <c...@p...net>

On Fri, 28 Feb 2003 14:02:44 +0100, y...@a...pl wrote:

>Ja z troche innym pytaniem. Ostatnio z mezem pilnujemy budzetu i wyszlo nam, ze
>miesiecznie wydajemy jakies 500-550PLN na jedzenie na dwie dorosle osoby.

Ja na dwie osoby na jedzenie wydaje okolo 550-650 zl miesiecznie, z
czego spora czesc stanowia napoje (moj pan ma awersje do herbaty i
pilby tylko soki i cole) oraz sery.
99% posilkow jemy w domu, chocby dlatego, ze knajpy sa zbyt drogie
jednak.
Aha jakies 50 zl nalezy odjac na wydatki zywieniowe dla psa ;-))

--
Catalina
icq # 54287160