Re: kochać, głaskać, przytulać...

Data: 2019-06-27 05:52:31
Temat: Re: kochać, głaskać, przytulać...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 04:47:55 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
fklaerungsbuch-lieben-kuscheln-schmusen-schamverletz
ende-aufklaerung-fuer-kindergartenkinder/1/

w.profamilia.de/article/show/602.html

edszkolak/rozwoj-i-wychowanie/rozwoj-seksualny-dziec
ka/

sualnym-dziecka/
atistics_20150619.pdf
.html
ci

> Tak, te zabawy dzieci, to zupełnie coś innego od tego oblesnego
> wsadzania obleśnych łap do majtek, właśnie dzieciom u których zaczyna
> rozwijać się seksualność.
> Można przedstawiać to jako przykład chamstwa i prostactwa w czystej
> postaci.

Hanysi, których kiedyś poznałem mówili na takich: barbary.
No ale same karlusy zawsze już prawie od bajtla frelki przali xD
Więc jaka tam rewolucja seksualna? O co biega?