Re: kulinarne wpadki

Data: 2000-04-03 18:32:33
Temat: Re: kulinarne wpadki
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl>

Teraz mi się przypomniało!!!
Kiedyś, bardzo dawno temu, jako 7-, 8-letni berbeć znalazłam w kuchni na stole
resztkę ciasta pierogowego (mama kleiła ruskie). Postanowiłam zrobić z tego
ciasta... kruche babeczki!!! Wykleiłam tymi kluchamipoustawiałam na blaszanej
tacce, a tackę postawiłam... na kuchence gazowej!!! I co? Okazało się, że
twierdzenie, iż wiara jest zdolna przenosić góry, jest ciut przesadzone -
musiałam wyłączyć gaz (z przerażeniem w oczach), gdy foremki zaczęły miarowo i
dźwięcznie podskakiwać na tacy.
Takie były moje pierwsze doświadczenia z pieczeniem kruchych babeczek...

Joanna