Odp: kulinarne wpadki

Data: 2000-04-04 05:58:43
Temat: Odp: kulinarne wpadki
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm>

Użytkownik Ella Szeremetti <e...@l...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:009501bf9d7d$ce395580$e...@l...pdi.net.
..

Apropo mikrofali, kilka lat temu - okres szalenstw z modeliny- znajoma
wywnioskowala ze skoro modeline utwardza sie w goracej wodzie lub
piekarniku, to mozna i w kuchence mikrofalowej. 50 sekund starczylo zeby
kuchnia wygladala jakby ktos wrzucil tam swiece dymna z gazem lzawiacym.
Kuchnia- wietrzenie cala noc, kuchenka - wietrzenie 3 tygodnie!!!

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm