Re: lasy deszczowe a bydlo (bylo: Re: KFC i twister)

Data: 2001-05-08 10:10:57
Temat: Re: lasy deszczowe a bydlo (bylo: Re: KFC i twister)
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl>

Krysia Thompson wrote:

> wolowiny juz nie od ok 5-7 lat, kaczki - z solidarnosci do
> krotkich nog (!!) - wole takie, co sie taplaja w blotku...indyka
> tylko na Swieta, a i tez mi z trudem przechodzi przez gardlo
> (powody dosc sa straszace, nie bede pisac na grupe), kurczakow -
> malo (ze wzgledow na metody tzw hodowlane), tylko wieprzowine,
> ale z roznych przyczyn miesa jemy malo.

tak cos mi sie wlasnie wydawalo, ze wolowiny nie, a miesa innego tez pewnie
ograniczona ilosc. tak jakos... w taki sposob to pisalas ze mnie tknelo :)

> Lubie pewne smaki i substytuty jarskie sa nie do przyjecia. W
> ogole mnie dziwi, dlaczego produkuje sie soje a la mieso (n.p.
> kielbaski bezmiesne tu sa , nie wiem, jak u Was),

u nas tez. nie znosze ich. sadze ze to dla osob, ktore ze wzgledow np.
zdrowotnych musza ograniczyc mieso. moj wujek np. tak mial. a dla kogos,
kto przyzwyczajony jest do jedzenia miesa trudno sie nagle tak z dnia na
dzien przestawic. wiec dla nich pewnie te substytuty.
a juz najwieksza obrzydliwoscia jaka spotkalam byl granulat sojowy barwiony
na kolor... czerwonawy. z napisem "szynka" na opakowaniu... ani to szynka
nie byla, ani ja nie moglam sie przemoc zeby to kupic... zreszta moja mama
i siostra tez. wiec nie wiem jaka byla grupa docelowa klientow dla tego ...
czegos. na szczescie juz od lat tego nie widzialam. hm, moze nie tak bez
powodu tego ne widzialam ;)

> nasz pies, ktory je tzw wegetarianskie kosci (ja to tak nazywam)
> - czyli dostaje szalu radosci, jak jej sie da duza, solidna
> marchew!! Lata z nia, podrzuca, bawi sie, a potem metodycznie
> robi sieczke.

:))))))))

> Moze dobrze robi moj syn, ktory je co mu sie da pod nos, ale
> odmawia: wolowiny, cieleciny, kaczki i roznych takich. Mieszkal w
> domu weganskim, w pracy jadl co bylo (procz w/w), teraz jego

mieszkal w domu weganskim? znaczy wynajmowal pokoj na studiach?

> narzeczona gotuje po wegetariansku i mu dobrze.

oooooo, komu by nie bylo dobrze, kiedy by mu ktos gotowal :) i to jeszcze
to, co mu pasuje :)))))))
ja tez mam tu takiego kucharka, ktory ostatnio wpadl w manie gotowania
(weganskie wlasnie) i nawet nie mialam przez to okazji wyprobowac kupionego
pare dni temu blendera - wszystko robi on :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl