Re: maliny

Data: 2007-10-12 13:16:51
Temat: Re: maliny
Od: Werreq <w...@g...com>

piotrn pisze:
> Witam
> Mam nietypowy problem. Kupiłem działkę na której rosną maliny na pow. ok 30
> arów, podobno mają 2 lata. Jako, że nie mam zielonego pojęcia o pielęgnacji
> malin może ktoś dałby mi kilka porad o niezbędnych czynnościach jakie trzeba
> wykonać przy tych krzaczkach.
> Od razu mówię, że to hodowla amatorska i nie zamierzam dużo inwestować ani
> ciągle przy nich chodzić.
> Mam dostęp do ciągnika z kosiarką ale rozstaw rzędów jest za mały, więc
> koszenie ręczne albo oprysk. Mam opryskiwacz ręczny - od biedy można nim to
> [...]

Mój wujek ma maliny od kilku lat - dwa razy w roku je obcina, i zostawia
co najwyżej główną gałąź. Powiem tak, jeżeli będziesz to co kilka dni
zbierał w okresie dojrzewania owoców i wykorzystywał to do soków itp. to
smacznego. Ale jeżeli chcesz robić to samo na jedną rodzinę to trzy
krzaki w zupełności wystarczą. Wujek nie podlewa i ok kilku lat maliny
dają radę. Tylko duuuużo cięcia tych badyli ma.