mleko

61. Data: 2009-06-23 18:20:06

Temat: Re: mleko
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski wrote:

> Ja akurat statystyce nie wierze, bo za pomocą statystyki mozna np.
> udowodnić,
> że stosowanie odżywek białkowych prowadzi do stosowania sterydów
> (rząd USA wydał prawie 400 tys. dolarów na takie idiotyczne badanie).

widzisz różnicę między jednym badaniem a drugim? Jeśli nie, to nie mamy o
czym rozmawiać. Jeśli tak, to po cholerę dajesz kretyńskie przykłady?

> A co do papierosów, to wystarczy znać skład dymu tytoniowego,
> żeby wiedziec, jakie skutki może przynieść ekspozycja żywago organizmu
> na ten dym. Stety, niestety nie da się tego powiedzieć o mleku.

primo, skład dymu konopi jest podobny, a nie wywołują takich skutków

secundo, mało wiesz o dietetyce i o zalecanych proporcjach BTW, w zasadzie
nic nie wiesz, skoro twierdzisz, że mleko jest do nich chociaż zbliżone. To
takie podstawy, coś jak alfabet dietetyki. Skoro nie znasz alfabetu, nie
będę próbował nawet dyskutować o literaturze pięknej.

> A poza tym rozmawialiśmy o ew. ogólnej szkodliwosci picia mleka,
> a nie o skutkach zastapienia mleka ludzkiego mlekiem krowim u niemowlat.
> To tak, jakby zacząć dwumiesieczne dzieci karmić owocami i na tej
> podstawie wysnuc wniosek, ze owoce to trucizna.

dziwna sprawa, mi się wydawało że dyskutujemy o związku między mlekiem
krowim a cukrzycą typu I

62. Data: 2009-06-23 18:21:09

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski wrote:

> A kilkanaście lat bedziemy mogli pogadac o swoim stanie zdrowia
> i wtedy zobaczymy, kto mial racje.

masz logikę 7 letniego dziecka, które twierdzi, że papierosy nie szkodzą, bo
ono zna jedną babcię która pali i nic jej nie jest.

63. Data: 2009-06-23 18:22:13

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski wrote:

> Odróżni, odróżni, podobnie jak odróżni nadgarstek szympansa od nadgarstka
> człowieka :)

nadgarstek tak, bebechów nie.

> Linie ludzi i szympansów (najpodobniejszych do nas małp) rozeszły sie ok.,
> 6,5 mln lat temu,
> a to wystarczająco dużo czasu, żeby wykształciły się znaczące różnice w
> budowie.

yo, podaj je.

Kurcze, skąd się tyle internetowych znawców bierze? Eksperci od dietetyki
(nie odróżniający białka od węglowodanu) i ewolucji (nie znający
podstawowych faktów z zakresu budowy naczelnych)

64. Data: 2009-06-23 18:42:37

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> widzisz różnicę między jednym badaniem a drugim? Jeśli nie, to nie mamy o
> czym rozmawiać. Jeśli tak, to po cholerę dajesz kretyńskie przykłady?

Ten przykład pokazuje, że uzywając danych statystycznych można
fałszować rzeczywistość.

> primo, skład dymu konopi jest podobny, a nie wywołują takich skutków

podobby to jest co najwyżej średnio, poza tym palacz wypala o wiele
więcej papierosow dziennie niż osoba palaca konopie (ile znasz palaczy
konopii, ktorzy wala 20-40-60 skretow dziennie, tak jak palacze papierosow?)

> [...]
> takie podstawy, coś jak alfabet dietetyki. Skoro nie znasz alfabetu, nie
> będę próbował nawet dyskutować o literaturze pięknej.

He he, odezwał się dietetyk-weganin :). Czyżbyś wierzył w zalecane
proporcje BTW podawane przez WHO? Uważaj, oni zalecaja tez mieso.

> dziwna sprawa, mi się wydawało że dyskutujemy o związku między mlekiem
> krowim a cukrzycą typu I

Też mi się tak wydawało, ale podałeś abstrakty badan statystycznych,
z których wynikało, że u dzieci, kórym w okresie niemowlęctwa (2 miesiące)
zamieniono mleko ludzkie na krowie, po 15 latach więcej było zagrożonych
cukrzycą. Sorry, z tego badania rownie dobrze wynika, ze to brak mleka
ludzkiego
zwieksza zagrozenie cukrzyca typu I.

Rafał

65. Data: 2009-06-23 18:44:13

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz logikę 7 letniego dziecka, które twierdzi, że papierosy nie szkodzą,
> bo
> ono zna jedną babcię która pali i nic jej nie jest.

Odezwał się najmądrzejszy w lesie. Przecież własnie w ten sposób,
eksperymentalnie, będziemy mogli zobaczyć, kto miał rację w kwestii
odżywania - czy ja , czy Ty, czy obaj.

Rafał

66. Data: 2009-06-23 18:47:52

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nadgarstek tak, bebechów nie.

> yo, podaj je.

Jeśli znasz budowę naczelnych, to znasz te różnice, jeśli nie, to nie.

> Kurcze, skąd się tyle internetowych znawców bierze? Eksperci od dietetyki
> (nie odróżniający białka od węglowodanu) i ewolucji (nie znający
> podstawowych faktów z zakresu budowy naczelnych)

No własnie nie wiem skąd się wziąłeś :)
A węglowodany od białek odróżniam; zresztą to Ty kiedyś kłociłeś się ze mną,
że profil aminokwasowy nie ma znaczenia (bo białko to białko).

Rafał

67. Data: 2009-06-23 20:42:35

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kurcze, skąd się tyle internetowych znawców bierze? Eksperci od dietetyki
> (nie odróżniający białka od węglowodanu) i ewolucji (nie znający
> podstawowych faktów z zakresu budowy naczelnych)

powiedział specjalista, który na jednym forum twierdził, że w afryce była epoka
lodowcowa :)

68. Data: 2009-06-23 21:05:23

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "tomek wilicki" napisał:

> mniej więcej to jem

czyli wcinasz gałęzie drzew, oraz ich liście?:O)
bo roślinożerne goryle zajadają się tym od rana do wieczora!!!!!

swoja drogą, to człowiekowi nie odrastają zęby, jak byś sobie je starł od
jedzenia trawy, liści i gałęzi to nie miał być już czym jeść (zakładając ze
wcześniej nie zdechł byś od tych liści)

a zęby to dopiero początek układu pokarmowego, im dalej tym większe
róznice:O)

69. Data: 2009-06-23 23:19:23

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski wrote:

> Ten przykład pokazuje, że nie rozumiejąc badań statystycznych można
> fałszować rzeczywistość.

fix'd

> [...]
> więcej papierosow dziennie niż osoba palaca konopie (ile znasz palaczy
> konopii, ktorzy wala 20-40-60 skretow dziennie, tak jak palacze

większe znaczenie ma fakt, że dym konopny rozszerza oskrzela, a tytoniowy
zwęża.

> He he, odezwał się dietetyk-weganin :). Czyżbyś wierzył w zalecane
> proporcje BTW podawane przez WHO? Uważaj, oni zalecaja tez mieso.

o fiu fiu, zalecają?

> [...]
> zamieniono mleko ludzkie na krowie, po 15 latach więcej było zagrożonych
> cukrzycą. Sorry, z tego badania rownie dobrze wynika, ze to brak mleka

podałem ze 3 badania, do tego zalecenie żebyś sobie wyszukał następne. Mi
się po prostu nie chce, robiłem to parę lat temu, teraz mam ciekawsze
zajęcia.

70. Data: 2009-06-23 23:20:07

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski wrote:

> Odezwał się najmądrzejszy w lesie. Przecież własnie w ten sposób,
> eksperymentalnie, będziemy mogli zobaczyć, kto miał rację w kwestii
> odżywania - czy ja , czy Ty, czy obaj.

ale chyba nie wierzysz, w to co piszesz?

Cudotwórca z Lublina
pl.sci.medycyna jak źródło inspiracji
bakterie
co powinna zawierac apteczka samochodowa?
Dr.House---ideał,czego?