Re: najwyzsza pora na podsumowanie

Data: 2020-11-16 20:44:56
Temat: Re: najwyzsza pora na podsumowanie
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 16.11.20 um 19:51 schrieb FEniks:

> A duszących się nie?
>
> Ewa

W telewizji pokazuja, gazety opisuja, mam znajomych w domu starcow, ale
jakos tam covid-19 trzyma sie z daleka. Nie wiem, dlaczego? Miasto i
okolica (powiat?) podaja juz 116,42 i 170,48 zarazonych na 100T, ale od
miesiecy liczba zmarlych stala 12 i 11.
Nie wiem, moze jacys przyjezdni intensywnie swietuja, zarazaja sie, ale
sa silni i przezywaja? A moze Frankowie sa malo kontaktowi i milczki,
wiec statystyki maja niskie?

Bylem w Norymberdze (chcialem rowerem, ale zaczelo padac, wiec wsiadlem
w auto, zaparkowalem z dala od centrum, zeby nie placic za parking) i
zrobilem sobie spacer do dworca glownego, zeby nabyc polska prase (stad
zdjecia). Niektorzy napotkani ludzie chodza zamaskowani, na starym
miescie maska to obowiazek, wiekszosc omija nieznajomych na przepisowa
odleglosc, a na stacji benzynowej do placenia mozna wchodzic po jednej
osobie. 1,169 za litr.

Stare miasto w Norymberdze (Amerykanie w 1945 r zrownali je prawie z
ziemia) jest bardzo ladne, takze zamek, liczne koscioly i inne zabytki
sa godne polecenia. Ludzi troche mniej, brakuje licznych zwykle o tej
porze stoisk i straganow w ulicach i rynku. Jakos sie to przezyje.

Poszukamy miasteczek gdzie mimo wszystko beda targi swiateczne (u nas
tez chyba odwolany), zeby cos kupic, napic sie grzanca i cos zjesc.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50610248002/i
n/album-72157716916517902/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".