Re: nudzi si

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: nudzi si
Date: Wed, 01 Feb 2006 17:00:35 +0000

gsk napisał(a):

> roczne dziecko jeszcze nie jest w stanie kontrolować wydawanych z
> siebie dźwięków, a co dopiero modelować głos w dyktowany przeze mnie
> sposób.

Może się nauczyć, że krzyk nie połaca. Chcesz rozwiązać problem, czy
szukasz usprawiedliwień?

> Twoja
>
> Prawda, dlatego widzę tutaj problem. Rozwiązujemy go w miarę
> możliwości. Myślę, ze jak upłynie jeszcze kilka miesięcy to sprawa
> zaniknie, ale póki co męczymy sie trochę.

"Czekaj tatka latka, a kobyłę wilki zjedzą" - zacznij działać, bo Twoje
starsze dziecko ma problem. Taki, który widzą nawet w przedszkolu.
Jeśli nie chcesz miec więce problemów z wyciaganiej jej z większego
dołka, zacznij naprawiać juz dziś. Parę pomysłów juz ci podsunieto.

Justyna
GG 6756000