Re: obrona pracy magisterskiej

From: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: obrona pracy magisterskiej
Date: Thu, 10 Apr 2003 00:43:54 +0200

Witaj!
O lagodne srodki farmakologiczne zapytaj w aptece, tam przyjazna pani z
pewnoscia cos dobierze. Natomiast to co na mnie dzialalo (i nadal czasem to
stosuje, gdy sie denerwuje), to smiechoterapia. Po prostu - pod sala
wyobrazasz sobie egzaminatora w jakiejs smiesznej sytuacji, np. jak paraduje
wieczorkiem przed zona w bokserkach w sloniki!!! albo jak na spacerku broni
cnoty swojej suczki itp. Taka metoda jest bardzo skuteczna: nie tylko
zrelaksujesz sie, ale pozwoli Ci to spojrzec na czlowieka innymi oczami.
Tylko uwazaj! Ja kiedys przez caly egzamin ze smiechu nie moglam spojrzec na
faceta, wiec stal nade mna i patrzyl, czy na kolanach nie mam sciag!
A moze pomysl od razu o doktoracie? Przy tym magisterka wyda Ci sie klasowka
szkolna.
Odezwij sie po obronie, bysmy mogli zlozyc Ci gratulacje.

POWODZENIA i POZDRAWIAM
kr