Re: odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?

From: "RS" <r...@i...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Subject: Re: odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?
Date: Thu, 18 Sep 2003 14:09:10 +0200

Ja po odbiorze podczas robot wykonczenioweych zauwazylem ze mam wszedzie
zamisast cieplej wody zimna i odwrotnie ... Po za tym przez dluzszy czas
(ponad 2 tyg z umowy) nie poprawiono drobnych usterek zauwaznonych podczas
odbioru, ale byly drobne i nie uwazalem by z ich powodu mieszkania nie
odbierac tym bardziej ze zalezalo mi na czasie.
Jednak stwierdzilem ze z ta woda to juz nie przelewki, szczeglonie
spektakularne byly splukiwanie goraca woda w kibelku ;)))
Wszelkie uwagi skladalem na pismie developerowi... pisalem ze taka usterka
uniemozliwia mi korzystanie z mieszkania, jest to z ich winy, w zwiazku z
czym uwazam odbior za nnieskuteczny, a usterki nie dalo sie zauwazyc
wczesniej. Z tego powodu wg mnie nazlezaly mi sie odsetki (wg umowy) za
opoznienie oraz oplate za koszty poniesione na wynajem inego mieszkania.. Na
poczatku dzwonil hydrauklik ktory spieprzyl instalacje (pewnie mu
powiedziali ze bedzie musial to placic).. Napisalem koljene pismo z
przestroga ze udostepnili mu moje dane osobowe i ze to co zrobil to
przestepstwo i ponownie o kasie ktora mi wisza z numerem konta...
Zrobili wszystko szybko we wskazanym przezmnie terminie byly tylko nie
placic i nie isc do sadu ;))) Poprawiali tak dlugo az bylem zadowolony... W
sumie zachowali sie ok
Developer to "Ataner" w Poznaniu