Re: patisony

From: "Joanna Bauzac" <j...@w...fr>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: patisony
Date: Sat, 23 Sep 2000 14:03:19 +0200

Witaj ponownie Elu!
Oto nastepny przepis , owielie smaczniejszy i bogatrzy w skladniki niz moj
ostatni.

Patisson po prowansalsku.

1 duzy patisson lub 2 srednie, 3 pomidory, 2 cebule ,30 dkg szynki,1 szkl.
bialego wytrawnego wina, 2 zabki czosnku, tymianek, lisc laurowy,
seler(zielen), pietruszka(zielen), oliwa z oliwek,sol , pieprz.

Pokroic szynke w kostke i podsmazyc na oliwie z oliwek. Obrac cebule,
pokroic cieniutko
wrzucic do garnka i podsmazyc, mieszajac od czasu do czasu. Pomidory pokroic
w duze cwiartki. Wrzucic do garnka razem z tymiankiem, lisciem laur. ,
selerem, pietruszka oraz pokrojonym czosnkiem. Zalac winem. Posolic,
popieprzey, pomieszac, przykryc. Dodac wody kiedy wyparowuje i dusic na
wolnym ogniu okolo 30 min.
Podawac gorace.

Zycze smacznego!
P.S Dzisiaj na targu kupilismy z mezem patissony i sami bedziemy je robis
na kolacje.
P.S.° mam w zasiegu duzo przepisow kuchni francuskiej(domowej) , sluze
bardzo chetnie kilkoma.

Joanna.

8qfl06$3h8$...@w...fr...