Re: placki (pancakes?)

From: "skrzacik" <s...@m...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: placki (pancakes?)
Date: Wed, 12 Jul 2000 09:24:24 GMT

Anna napisał(a) w wiadomości: <8khc2j$dcp$1@skipper.rmf.pl>...
>Użytkownik salmatis <k...@m...gov.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:396c1cd1$1@ns18...
>sie, ze na filmach czesto robia takie male "puchate" placki (chyba nazywaja
>to pancakes) i ciekawa jestem jaki jest na to przepis.
>piekarnika wiec wszystkie wypieki niestety odpadaja :(
>koktajle owocowe!! szkoda, ze nie zalaplas sie na truskawki, ale inne owoce
>tez sie nadaja, zmiksowac (np banany) z kefirem, jogurtem czy chocby
mlekiem
>do wyboru i ...,mniaaaaaam....

banany zostaw sobie na zime, teraz masz do dyspozycji borowki vel czarne
jagody :)), maliny, poziomki, resztki truskawek, a za chwile beda jezyny.
wszystko to nadaje sie do koktaili owocowych na bazie smietany i/lub kefiru.
eksperymentowalam z maslanka, tez fajne koktaile wychodza.

z plackow polecam placuszki serowe, przepis na mojej stronie
http://skrzacik.mega.com.pl/placki.html

poza tym mozesz zrobic mus owocowy, nie pamietam szczegolow, ale pobiecuje
na jutro podac. owoce takie jak do kotali.

skrzacik