Strona główna Grupy pl.sci.medycyna pomocy - cos mnie zjada (wirus, pasozyt, bakteria?), ciagle jakies nowe problemy - ktos poradzi? [dlugie] Re: pomocy - cos mnie zjada (wirus, pasozyt, bakteria?), ciagle jakies nowe problemy - ktos poradzi? [dlugie]

Re: pomocy - cos mnie zjada (wirus, pasozyt, bakteria?), ciagle jakies nowe problemy - ktos poradzi? [dlugie]

Data: 2007-02-09 22:22:06
Temat: Re: pomocy - cos mnie zjada (wirus, pasozyt, bakteria?), ciagle jakies nowe problemy - ktos poradzi? [dlugie]
Od: "Justyna N" <c...@p...pl>

Użytkownik "zdesperowany" <z...@y...co.uk> napisał w wiadomości
news:1171056623.109103.297230@q2g2000cwa.googlegroup
s.com...
Pozwolicie, ze lacznie sprobuje sie odniesc do postow:

1) zespol jelita drazliwego - rzeczywiscie ten temat sie pojawial, ale
nie wiem, czy tylko kwestie psychologiczne moga dawac az tak silne
objawy? jesli juz to ostatnio pojawilo sie haslo - wrzodziejace
zapalenie jelita grubego, o ktorym wspominalem, ale poki co
kolonoskopi nie bylo

Odniosę się tylko do tego na czym się choć trochę znam. Tak-stres,
przepracowanie być może depresja (odnoszę się do przypadku mojej mamy) mogą
dawać tak silne objawy (jak pisałam średnio 3 razy w tygodniu w szpitalu).
Przeciążyłeś organizm i upomina się o swoje-myślę, że nie zaszkodzi
sprawdzić.
Poszukiwanie przyczyn fizycznych jak najbardziej-nie proponuję porzucać
dalszych badań.

--
c...@p...pl
gg 6451317