Re: popularny populares ???

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: popularny populares ???
Date: Fri, 13 Nov 2009 17:24:22 +0100
<hdhg9k$qqq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<0...@m...googlegroups.com>
<hdhiqk$mhl$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hdhl34$8ru$1@news.onet.pl>
<hdi7al$e7o$1@inews.gazeta.pl> <hdj22g$aai$1@news.onet.pl>
<hdjgb3$g2$...@n...news.neostrada.p l> <hdjjeh$r9m$1@news.onet.pl>
<hdjlei$g8k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hdjo47$9bb$1@news.onet.pl>

Dnia Fri, 13 Nov 2009 14:48:51 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tak, chodziło mi o to. I nie robię za arbitra. Po prostu- ktoś, kto
> postępuje tak, jak Paulina- jest IMO z całą pewnością "zapętlony". I ja
> kiedyś w życiu bywałem- nawet często- w podobnej sytuacji i wiem, jak trudno
> samemu się "odplątać"- trzeba spojrzeć z boku. A może Paulina by sie
> wypowiedziała, czy odbiera mnie jako arbitra? I dlaczego akurat przeszkadza
> to Tobie?

Dla mnie najciekawsze w tym wszystkim jest nie to, czy jako kogo odbiera
Cię Paulina, ale jak odbiera Cię medea - ponieważ na pewno ona sama dobrze
wie, że arbitrem mozna być tylko za powszechną zgodą/prośbą osób
zainteresowanych, tymczasem tutaj żadna z nas nie wystapiła do Ciebie z
wnioskiem o arbitraż. Twoje wypowiedzi medea sama podświadomie odbiera jako
arbitraż - no, bo na pewno ani Paulina, ani ja nie :-)
--

Ikselka.