Re: promocja mediamarkt - PRALKA electrolux aeg??

Data: 2006-02-07 17:48:06
Temat: Re: promocja mediamarkt - PRALKA electrolux aeg??
Od: s...@o...pl

> rzuciło mi sie ostatnio w oczy wmedia ale nie pamiętam dokładnej nazwy...
>
> electrolux aeg 1246
/.../
> wskaznik LED przebiegu programu cokolwiek to jest

LED (jesli o to Ci chodzi) - czyli na tzw. diodach świecących - cyfry
wyświetlacza sa uformowane z takich kreseczek-żaróweczek ;-) , zwykle o barwie
czerwonej lub zielonej. Na pewno sie spotkalas, np. w AGD często w
piekarnikach. Z tym, że w tego typu wyswietlaczach mozna sie spodziewać raczej
wlasnie tylko informacji "numerycznych", np. czas pozostały do zakończenia
operacji (ilość minut, sekund, itp.), numer aktualnie wykonuwanego programu,
itp.
Natomiast na wyswielaczach LCD (ciekłokrystalicznych, taki zapewne masz np. w
swoim telefonie komórkowym) infomacje są przeważnie prezentowane w postaci
alfanumerycznej: oprócz cyfr takze litery - czyli komunikaty czesto
bywaja "podawane" bardziej przyjaźnie - pełnymi wyrazami, zadniami; ponadto
takie wyświetlacze czesto zawieraja dodatkowe ikonki oznaczajace wlaczenie
jakiejs funkcji, itp.

> google milcza na jej temat
> http://www.google.pl/search?hs=U9s&hl=pl&client=fire
fox-a&rls=org.mozilla%
3Apl-PL%3Aofficial&q=%22electrolux+aeg+1246&btnG=Szu
kaj&lr=lang_pl

jakiegos innego masz chyba tego Googla ;-)
U mnie na zapytanie 'electrolux aeg 1246' pierwszym sensownym linkiem (chyba
trzeci od góry) było takie coś - to chyba bedzie to:

http://www.maximedia.pl/?c=pralki&p=aeg_lavamat_1246
el

pozdrawiam -

Stanley