Re: propozycje nalewek...

From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: propozycje nalewek...
Date: Wed, 3 Oct 2018 09:00:34 +0200

W dniu 02.10.2018 o 21:44, a...@g...com pisze:
> po przygodzie z wisniami zostalo mi sie troche spirytusu...
> wypadaloby cos nim zalac.
> jesien jest. owocowanie.
> znacie jakies ciekawe nalewki co sie jeszcze uda zrobic?
> thx
> przepisy niekonieczne. znajde sobie. ale z czego by tu jeszcze....

Moje typy na fajne nalewki:
nr 1 nalewka farmaceutów (dużo roboty i dużo surowca się marnuje, ale
efekt doskonały)
nr 2 nalewka z pigwowca
nr 3 nalewka pomarańczowo-kawowa

Jak ktoś lubi mocno słodkie to nr 4 porterówka.
Jacek

PS
a propos zwrotu:
> wypadaloby cos nim zalac.
najprostsza metoda - zalać pałę (sorry, ale nie mogłem się powstrzymać) ;-)