Re: rabarbar

Data: 2004-05-06 20:45:30
Temat: Re: rabarbar
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl>

Dnia Thu, 6 May 2004 21:35:10 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Hanna Burdon*, w
wiadomości news:<news:c7e7fg$r7j$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Ciasto wyszło bardzo dobre - mój mąż narzeka co prawda, że za mało
> słodkie, ale przecież może sobie cukrem posypać, nie? ;-)

Pewnie, że można. Pudrem z dużych ilościach. Tylko się potem nieestetycznie
sypie wszędzie :)

> A tak na przyszłość: ile to jest 1 proszek do pieczenia? Bo w tym
> barbarzyńskim kraju na wyspie sprzedają proszek w plastikowych pudełkach.

16g. porcja na 0,5kg mąki
To w tym barbarzyńskim kraju jest rabarbar? :)

> I jak technicznie rozwiązać kwestię "na wierzch drobniutko reszta
> ciasta" - rozwałkowane ma być? Pokruszone?

Do wyboru, do koloru. Jak mi się chce, to drobno kruszę, jak nie, to
rozganiatam w palcach z ciasta takie płaskie plamy i układam jak na
gepardzie :)
Można też dobrze schłodzić ciasto i zetrzeć na tarce.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,