Re: red bull a zdrowie

From: "czerwony byk" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: red bull a zdrowie
Date: 10 May 2007 07:23:45 +0200

> oslabia watrobe, wyplukuje sole mineralne, ogolnie rzecz biorac chemia
> jakiej malo, pozatym 1 puszka nic nie daje, lepiej wody sie napij.

wode pije
rzecz w tym ze sprobowalem red bulla i zauwazylem b. korzystny wplyw na moje
samopoczucie.
nie robie tutaj zadnej reklamy .
wyraznie sie ozywiam , mam ochote do pracy i zycia , jestem b. odporny na
stress , mam wiecej energii do pracy- dzialanie podobne nieco do kawy- ale
jakby skuteczniejsze , odbieram tylko jakos przyjemniej , zero bolow glowy
zwiazanych np ze zmiana pogody.
pilem przez ok 2 tygodnie dziennie jedna mala puszke rozcienczona w litrze
wody malymi porcjami przez niemal caly dzien i rzeczywiscie dziala jak "
elixir mlodosci".
Stad moja pytanie i obawa , czy aby wypita zawartosc jednej malej puszki
dziennie po dluzszym czasie uzywania nie odbije sie jakos niekorzystnie na
zdrowiu.

samo pojecie ze jest to chemia jeszcze niczego nie przekresla.
ostatecznie wraz z rozwojem i stosowaniem umiejetnym chemi srednia naszego
zycia sie wydluza.