Re: renta po amputacji piersi i węzłów

From: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: renta po amputacji piersi i węzłów
Date: Fri, 11 Feb 2005 19:35:06 +0100

Fri, 11 Feb 2005 09:51:16 +0100, Zazula napisał(a):

> Moja miala amputacje piersi plus wezly. Bez chemii i naswietlen. O rente sie
> nie starala ale dostala odszkodowanie. Jest w PZU i tutaj mozna dostac od
> jakis takis wiekszych chorob pieniadze tylko dwa razy i chyba mozna sie o to
> starac do 3 lat od choroby. Dostala 5000 zl.

Renta swoją drogą, a odszkodowanie swoją. Jak ktoś ubezpieczy mieszkanie w
PZU, to może dostać odszkodowanie na wypadek choroby ( dodali teraz do
polisy:ASSISTANCE DOM ). Wczoraj ubezpieczyłam i się miło zdziwiłam :-)
Renta byłaby na tyle ważna, że liczyłyby się lata do emerytury, no i zawsze
te parę groszy miesięcznie by mamusia miała. Trzeba poprosić lekarza o
wystawienie wniosku o rentę i zaniesienie/wysłanie do ZUS-u.

Kaja