Strona główna Grupy pl.sci.psychologia stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance Re: stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance

Re: stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance

From: "elGuapo" <e...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance
Date: 12 Sep 2006 14:09:28 -0700
<1...@b...googlegroups.com>
<ee6esv$kg8$1@amigo.idg.com.pl>

Quasi napisał(a):
> elGuapo napisał(a):

Cóż - wstrzymuję wykonanie mojego PLONKa na razie...

> Na wstepie powiem tylko, ze bredzisz, strasznie bredzisz.

Sam bredzisz i w tym poście skupię sie tylko na tym.

Pisałem jak chłop krowie na rowie:
> Homofobia to IMHO ODCZUCIE NIECHĘCI wobec sexu z osobnikiem tej samej
> płci i obcowania osobnikami taki sex uprawiającymi.
> ... oraz chronienia przed takim obcowaniem swojego potomstwa.

Na co czytam:
(...)
> 3) Homofob nie czerpie zadnego genetycznego interesu ze swojej
> homofobii, a wrecz przeciwnie - przynosi mu ona szkody, bo marnotrawi
> czas i energie na PRZESLADOWANIE homoseksualistow, co zadnej kozysci mu
> nie przynosi. Tak wiec nie ma szans, by homofobia byla pozytywnie
> selekcjonowana jako specyficzna cecha.

Od kiedy to niechęć oznacza prześladowanie???
Prześladujesz wszystkich, do których czujesz niechęć?
Ledwie Ci ktoś na odcisk nadepnie, to natychmiast szukasz kosy, żeby
mu ją sprzedać pod żebra???
Gdzie kurtka Rzym, a gdzie Krym matole!!!!

IMHO przytłaczająca większość homofobów to homofoby łagodne. Nie
chcą oni zniknięcia homoseksualistów z powierzchni ziemii, a tylko
chcą się z nimi nie stykać, chcą być wolni od homofilnej
propagadny, chcą aby ich dzieci nie były homofilnie indoktrynowane,
chciałyby, aby najzwyczajniej kwestia preferencji seksualnych
pozostała prywatną sprawą jednostki i aby otaczaała ją pewna
'cisza'. Homofoby 'ortodoksyjne' - takie, które chciałyby
'ostatecznego rozwiązania kwestii homoseksualnej' to śladowy
margines, do którego homofoby łagodne czują IMHO dużo wiekszą
niechęć niż do samych homoseksualistów.
A Ty co? - gładziutko łykasz idiotyczny lewacki*) stereotyp oparty o
histeryczny wizerunek homofoba: ledwie się krzywo spójrz na pedała -
oj, to już na pewno jesteś faszysta i na pewno jak tylko byś mógł
to byś go zaciukał i pieprzysz bezsensu farmazony do wymyślonego
przez Ciebie stereotypu astronomicznie miajając się z tym, o czym ja
piszę. Nie pierwszy raz próbujesz sobie ustawiać przeciwnika i
wpasowywać go w ramki antycypowanego przez Ciebie (i jak zwykle
przejętego od lewactwa) stereotypu - głupota to tylko -
nieumiejętność czytania ze zrozumieniem, czy świadoma manipulacja?

*) Zacieranie różnic i relatywizowanie to dziedzina zmonopolizowana
przez lewactwo.

Cały czas utrzymuję, iż homofobia łagodna (chęć 'odizolowania'
się od homoseksualistów, a w szczególności swojego potomstwa -
niechęć do tego, aby własne potomstwo okazało się homoseksualne),
która IMHO jest zdecydowanie dominująca posród homofobów jest w
interesie gatunku, gatunku rozumianego jaku suma jednostek na jego
populację się składających (musi być, jeśli jest w interesie
poszczególnych jednostek, lub ich grup). Ponadto doskonale przystaje
owa niechęć do wszelkich wyjaśnień, których udzieliłeś na temat
działania ewolucji - rusz baniakiem, a jest nadzieja, że w końcu
zrozumiesz, że tu nie ma sprzeczności, a wprost przeciwnie.

Na przyszłość przyjmij także do wiadomości, że rozmawiasz z
matematykiem, który ukończył jako jeden z najlepszych studia na
szanowanym uniwerku - logika więc mówiąc delikatnie nie jest mi
obca. Stwierdzenia w stylu "nie jesteś w stanie myśleć logicznie"
wsadź więc sobie, bo to prostackie chojraczenie. Nie ma chyba nauki
bardziej na logice opartej, niż matematyka właśnie, a z pewnością
jest jej tam więcej, niż w jakiejkolwiek empirycznej dziedzinie
wiedzy. BTW UPR to równie elitarne towarzystwo - regularnie wygrywa w
cuglach badania IQ członków i sympatyków oraz
cieszy się największym poparciem najlepiej wykształconych, a nie
motłochu.

Jeśli kolejny raz okażesz się gówniarzem, to PLONK otrzyma atrybut
natychmiastowej wykonalności - sam zdecyduj.

Pozdrawiam (acz z pewnym ociąganiem - czy to równoznaczne temu, że
bym Cię zapierdolił?)
EG

PS. Potraktuj swoim poczuciem humoru Twoją lubą - może Ona
zniechęci Cię do praktykowania go.