Re: strony www

From: p...@p...pl (Piotr Dudek)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: strony www
Date: Wed, 21 Mar 2001 12:55:23 +0100

Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> wrote:

> Wierne nasladowanie przez www ksiazek jest tak samo dobre jak
> wierne nesladowanie przez pierwsze samochody konstrukcji i ksztaltu karety.

Ups, nie mowilem o ksiazkach, lecz o ogolnych zasadach komunikacji
miedzyludzkiej, o konwencji/zasadach/ustaleniach, dzieki ktorym obecnie
jak napisze:

> Wierne nasladowanie przez www

to wiesz, ze jest to cytat, bo ludzie sie umowili, ze tak beda oznaczone
cytaty w poczcie elektronicznej i Usenecie.
Tak samo w grafice (wystawienniczej, reklamowej, uzytkowej itp.)
istnieja pewne ogolne zasady, konwencje. Oczywiscie podlegaja one
modzie, trendom, ale ich podwaliny pozostaja niezmienne.
Uzywajac Twojej karety -- chodzi mniej wiecej o to, ze kola przy
karecie sa okragle, a nie kwadratowe. Oczywiscie w ramach wyrazenia
wlasnej osobowosci, wlasnego spojrzenia na swiat mozesz zrobic kola
kwadratowe. No i jak zapewne wiesz, artysci czesto lamia rozne
normy/konwencje, lecz oni robia to swiadomie. Aby lamac rozne zasady,
wskazane jest uprzednie ich poznanie...

> Laduje sie taka strona i musze odczekac do konca,
> bo zanim sie zaladuje, nie wiem dokad z niej moge pojsc

tez mnie wkurza, gdy na stronie startowej jest 598 odnosnikow oraz 342
obrazki.

over, uszanowanie gawiedzi

aby odpowiedziec na list prosze wyjac "BEZ_SPAMU" z mojego adresu