Re: susza.

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Tue, 11 Aug 2015 01:37:04 -0700 (PDT)
Subject: Re: susza.
From: s...@g...com

W dniu wtorek, 11 sierpnia 2015 08:51:42 UTC+2 użytkownik Piotr napisał:
> Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
ps.com...

> [...]
> ale pracochłonne jest (zwłaszcza przy Twoich 150 roślinach).
>
> Wykopywanie dołka 30x30x30, które już Ci tu sugerowano
> idzie właśnie w takim jak moja myśl kierunku. Tyle, że ja wolałbym
> taki dołek dookoła pnia i niekoniecznie taki głęboki wtedy żeby
> nie odsłaniać korzeni. Myślę, że 10cm wystarczyłoby.
>
> Nie obraź się jeśli napisałem tu rzeczy dla Ciebie oczywiste
> (może przydadzą się komuś innemu) ale widziałem już
> osoby wylewające "wiaderka wody na roślinę" i nie uzyskujące
> żadnego skutecznego efektu.
>
> Życzę dużo zdrowia leszczynom, bo owoc mają cenny :)

Dziękuję Tobie jak i pozostałym odpowiadającym za cenne rady.
Rady cenne.

Przypadkiem kiedy sadziłem drzewka to robiłem to tak że wokół pnia zostało
wgłębienie. Prawie każde drzewko tak miało.
Wyszło tak przypadkiem i teraz trochę z tego skorzystałem i własnie tam zbierała się
woda podczas podlewania.

Niestety nie będę w stanie zaaplikowac rozwiązania z dołkami ani nakraplania przed
weekendem.
Ale codziennnie rosliny będą podlewane. Tyle dobrze że wczoraj była burza i spadło
około 1cm wody (mierzone we wiaderku).

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam z nadzieją :)

Łukasz Sczygiel.