Re: świetlówki -jakie Wasze doświadczenia?

Data: 2009-09-13 09:55:24
Temat: Re: świetlówki -jakie Wasze doświadczenia?
Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> To przejdę na naftę, a świetlówek i tak nie kupię. Albo będę chodziła spać
> z kurami :->
> --
>
> Ikselka.

Też metoda. Ja znam prostszą. Kup takie świetlówki. I niech wszyscy kupią.
Świetlówka ma dwa lata gwarancji. Ma też limitowaną ilość włączeń. Przed upływem
dwóch lat normalnie eksploatowana świetlówka nie ma prawa świecić tak jak nowa,
o ile wytrzyma na przykład w łazience. Będzie mniej energooszczędna. To jest
powód żeby ją reklamować. Wyobrażasz sobie minę producenta który po półtora roku
całą produkcję jaką robi przeznacza na bezpłatne gwarancyjne wymiany. Zaraz się
okaże że zwykle żarówki nie były takie złe.