Re: szukam sposobu na nornice

Data: 2005-03-18 12:00:21
Temat: Re: szukam sposobu na nornice
Od: "mirzan" <l...@o...pl>

.
> Czy jest na nie jakiś w miarę skuteczny sposób? Wiem, że nie lubią żonkili i
> narcyzów - ale tych też wyraźnie nie dość nasadziłam...
> Help!!! Idzie wiosna i znowu będę szlochać na grządkach...

Nie licz na żadne legendarne sposoby- mam na myśli narcyze,
fritilarie, koty.Są to metody zabawowe w kotka i myszkę.
Nornica to zwierzę wielkości dłoni, wygląda jak mała nutria.
Postaraj się o środek o nazwie ratron, oraz wszystkie inne
jakie są w sprzedaży. Regularnie karm je, we wszystkich czynnych
dziurach. Środki zmieniaj. Działają one z opóźnieniem, na likwidację
kolonii poświęcisz 2 tygodnie.
Niszcz korytarze kretów, one korzystają z krecich wykopów.Jesienią
w krecich tunelach złapałem 6 nornic, a kreta jednego.
Cenne rośliny sadź w koszykach i licz się z tym,ze mogą zjeść kosz.
Możesz wykorzystać 5 litrowe butle po wodzie mineralnej i w nich
sadzić rośliny.
Pozdrawiam. Mirzan>