Re: tapioka

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: tapioka
Date: Thu, 08 Feb 2001 12:19:10 +0000

Ja to od czasu do czasu gotuje w mleku jako deser. Jak kulki
przestana byc biale i zrobia sie przejrzyste, to gotowe. No i ta
konsystencja... to tu dzieci nazywaja zabi skrzek..podobno jest
toksyczne jak nie ugotowane ... nie wiem, nie probowalam. Nie
jest zle, choc moze sie wydawac dziwne. Latwo sie przypala!

Jadamy z bardzo ciemnym cukrem, ale mozna z jasniejszym ;o)

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----